Voordelen

In hotels wereldwijd wordt er elke dag hard gewerkt om het gasten naar hun zin te maken. En daar komt veel bij kijken. Van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat moet het personeel veel verschillende taken uitvoeren. Sommige zijn van dagelijkse aard, zoals het serveren van het ontbijt of het schoonmaken van kamers. Andere hoeven misschien maar één keer per week of per maand te worden gedaan, zoals het buiten zetten van het vuilnis. En dan zijn er ook terugkerende werkzaamheden die seizoensgebonden of zelfs jaarlijks zijn.

Met al die honderden, misschien wel duizenden taken is het niet meer dan normaal dat er wel eens wat fout gaat. Een medewerker vergeet wc-papier te bestellen, het vuilnis wordt te laat buitengezet of de technische dienst heeft de espressomachine niet ontkalkt. Om dergelijke fouten te voorkomen helpt Procs hotels met het vinden, uitvoeren en controleren van al deze taken. Door uw hotel met behulp van Procs te managen behaalt u veel voordelen. Niet alleen voor uzelf en uw personeel, maar vooral ook voor uw gasten.

Automatiseer checklists

Met Procs maakt u gedetailleerde checklists. Hierop staan alle werkzaamheden die per shift of op elke afdeling verricht moeten worden.

Stel deadlines in

Per taak kan een deadline worden ingesteld. Voor sommige taken zal een strakkere deadline gelden dan voor andere. Lees verder

Vergeet nooit meer een taak

Als een deadline verstreken is en de taak nog niet afgevinkt is, krijgt de medewerker een herinnering toegestuurd. Op deze manier is het bijna onmogelijk een taak over het hoofd te zien.

Verbeter de samenwerking

Een takenlijst is op medewerkersniveau aan een shift gekoppeld. Omdat elke medewerker z’n eigen inloggegevens heeft, ziet u precies wie wat heeft gedaan. Lees verder

Geen papier meer

Neem voorgoed afscheid van al uw papieren takenlijsten. Voeg heel eenvoudig een taak toe of verwijder een taak volledig met een simpele muisklik. Lees verder

Controleer en escaleer

Een manager kan in Procs controleren of taken op medewerkersniveau goed zijn uitgevoerd, naar aanleiding van een escalatie bijvoorbeeld. Lees verder

Houd het overzicht

Als directeur of general manager kunt u niet overal tegelijk aanwezig zijn. Dankzij Procs houdt u toch het overzicht zonder continu over elk wissewasje te worden gestoord. Lees verder

Leer van fouten

Een fout is zo gemaakt. Maar van fouten kan je gelukkig veel leren. Hieronder vindt u een aantal ervaringen van hotelmedewerkers. Lees verder


Iets voor u?

Probeer Procs helemaal gratis, zonder verplichtingen
Contact opnemen