Inspiratie

Een hotel kan bij uitstek gemarkeerd worden als een dynamische organisatie. Met steeds veranderende gastenwensen is het een uitdaging om alle schakels in de organisatie vloeiend in elkaar over te laten lopen. De verschillende afdelingen binnen een hotel moeten ervan op aan kunnen dat de kamers schoon worden opgeleverd en de hotelgasten zijn voorzien van alles wat ze nodig hebben. Om dit te bereiken is een goede samenwerking nodig.

Lees meer

Procs was maandag 20 november 2017 aanwezig tijdens HotelTech in Bunnik. HotelTech is een evenement voor de hotellerie waar hospitality aan techniek wordt verbonden. Gespecialiseerde bedrijven bieden tijdens dit evenement ...

Lees meer

“Voetbal is een spel van fouten; wie de minste fouten maakt, wint”. Het is een bekende uitspraak van wijlen Johan Cruyff. Eric Toren, eerder uitgeroepen tot Europees hotelier van het jaar, sluit zich bij deze filosofie aan. “Een goed hotel is een hotel waar weinig mis gaat” aldus Eric Toren, die er voor zorgde dat zijn hotel zes keer op rij uitgeroepen werd tot beste hotel van Nederland. Makkelijker gezegd dan gedaan, want hoe zorg je dat er met alle taken die gedaan moeten worden zo min mogelijk fout gaat? Zijn antwoord: “Laat een app ervoor zorgen dat niks vergeten wordt”.

Lees meer

Na het enorme succes van Hotel The Toren, dat mede dankzij Procs is gerealiseerd, hebben andere hotels in Nederland interesse getoond. Bij verschillende hotels in Nederland draait er momenteel een zogeheten Proof of Concept (Poc).

Lees meer

Wat maakt een hotel succesvol? Het is een vraag die de hospitalitywereld flink bezighoudt. Wie kan die vraag nu beter beantwoorden dan Eric Toren, directeur van Hotel The Toren en eigenaar van Hotel Sebastian’s in Amsterdam. Hotel The Toren is in 2017 voor de zesde keer op rij uitgeroepen tot beste hotel van Nederland (bron: Tripadvisor). Ook Hotel Sebastian’s doet goede zaken. Op het gebied van dienstverlening staat deze jonge onderneming eveneens in de Nederlandse top 3. “Ze vragen mij geregeld: waarom scoren jouw hotels zo enorm hoog? Dat komt omdat er over het algemeen weinig misgaat. En dat komt door Procs”, aldus Eric.

Lees meer

Procs biedt u ‘the best of both worlds’; de ideeën van een prijswinnend hotelier zijn gecombineerd met de innovatieve techniek van het Microsoft Azure cloudplatform. Met Procs heeft u de kracht van de praktijk in eigen handen, waar ter wereld uw hotel zich ook bevindt. Dankzij het betrouwbare platform hoeft u zich geen zorgen te maken over de performance en kunt u zich richten op hetgeen belangrijk is: uw gasten. Procs heeft bewezen klanttevredenheid te verhogen en kosten te besparen. Wilt u meer weten over het Microsoft Azure cloudplatform en de voordelen van Procs? Download dan onze folder.

Lees meer

Eddy Plasier van Qics vertelt over Procs tijdens aflevering 30 van TeamNL tv. Heb je de aflevering gemist? Bekijk 'm hier.

Lees meer

Met Procs, het nieuwste product van Qics Hotel Software, krijgen hotels een tool in handen waarmee ze de kwaliteit van de dienstverlening aanzienlijk kunnen verbeteren. De eenvoudig te gebruiken software helpt zowel hoteliers als hotelmedewerkers met het uitvoeren van de dagelijkse operatie door alle taken en de daarbij behorende instructies vast te leggen en te monitoren.

Lees meer